نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور

بهترین و تخصصی ترین خدمات مربوط به دیزل ژنراتور و تابلوهای برق را از ما بخواهید!

‎خدمات ما در دو بخش قراردادهای دوره ای سالیانه و خدمات موردی خدمت کارفرمایان عرضه می شود:

قراردادهای نگهداری  و تعمیرات دوره ای

‎در این قرارداها که معمولا به صورت سالیانه و با مبلغ مشخص ماهیانه تنظیم می گردد، ما متعهد هستیم تا دیزل ژنراتور و تابلوهای برق شما را به صورتی نگهداری نماییم که همیشه آماده به کار باشند و در هر زمان پس از قطع برق شهری، دیزل ژنراتور وارد مدار شود. در این تیپ قراردادها معمولا تکنسین فنی ما حد اقل یک بار در ماه از ماشین آلات شما بازدید کرده و گزارش سلامت دیزل ژنراتور را به شما ارائه می نماید. به هر حال در صورت بروز مشکل در سیستم شما، بنا به تعهد ما، کارشناس فنی ما در ظرف مدت کمتر از سه ساعت در تهران و کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستانها در محل نصب دیزل ژنراتور حضور خواهد یافت و مشکل به وجود آمده را مرتفع خواهد کرد. در این تیپ از قرارداها مسئولیت تهیه مواد و لوازم یدکی مورد نیاز بر عهده شرکت ما می باشد. در حال حاضر بیش از ۵۰ دستگاه دیزل ژنراتور در شهر تهران با این تیپ قرارداد تحت پوشش نگهداری و تعمیرات شرکت ما می باشد. بخش زیادی از این دیزل ژنراتورها در مراکز حساس از جمله دیتاسنتر بانک ها و شرکت های آی تی و مراکز درمانی قرار دارند.

تعمیرات موردی

‎هر گونه تعمیرات مورد نیاز برای دیزل ژنراتور و یا تابلوهای برق را با بهترین کیفیت و با گارانتی نیروآفرینان پاسارگاد انجام می دهیم. گارانتی تعمیرات ما پشتوانه محکم و اطمینان خاطر مشتریان خوب ماست. تعمیرات دوره ای موتور دیزل و ژنراتور توسط کارخانه سازنده آنها توصیه شده است که از چشم کارشناسان ما دور نمی ماند.

‎تمام تعمیرات در صورت امکان انجام در محل نصب دیزل  ژنراتور انجام می گیرد و در صورت نیاز به امکانات و یا تجهیزات خاص، دیزل ژنراتور به کارخانه ما حمل می شود و پس از انجام تعمیرات و تست  به محل نصب بر می گردد.

 

منبع:

https://niroafarinan.com/services/transportation


تیتر اخبار روز ایران ژنراتور ,دیزل ,تعمیرات ,صورت ,انجام ,نگهداری ,دیزل ژنراتور ,مورد نیاز ,تعمیرات دوره ,تعمیر دیزل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود نرم افزار بازی,آموزش,گرافیک...با گپ بوک آموزش ساخت HOW To Make گل و گیاه دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور renequlfhbvc5 House گروه آموزشی راز کنکور تارنمای روستای سرسبز کاردیکلا